Papír kellékek
Az egyre papírmentesebb világban a vállalkozásoknak még mindig nagy számú papírtermékre van szükségük. Minden iroda alapvető papírcikkei közé tartozik a számológép és másolópapír, a cetlik és a jegyzettömb. Az egyéb papírtermékek közé tartoznak a papírtömbök, írószerek, céges fejléces papírok és borítékok.
Vannak olyan irodai kellékek, amelyek kritikusak a papírok rendben tartása szempontjából, ideértve a tűzőket, kapcsokat, ragasztót, szalagot és iratkapcsokat. Fontolja meg, hogy milyen típusú szalagok és ragasztók lesznek a leghasznosabbak az irodájában. Ha például sok csomagot küld, gondoskodjon átlátszó csomagolószalagról. Érdemes gumiszalagokat is vásárolni.
Íráskellékek
Az alkalmazottaknak különböző típusú és színű tollakra, ceruzákra, radírokra, szárazon törölhető táblákra és kiemelőkre van szükségük. Gondoljon olyan konténerekre is, amelyekben ezeket az irodai kellékeket az asztalokon és az asztalfiókokban helyezhetik el.
Keressen olyan csészéket, tolltartókat vagy egyéb íróeszköz-tartókat, amelyek megfelelnek az irodája esztétikájának. A céges logóval ellátott műanyag poharak jók lehetnek egy hétköznapi munkahelyen, míg a hagyományos fekete hálós poharak egy hagyományos irodában.
Irattári kellékek
Annak ellenére, hogy évről évre egyre nagyobb mennyiségű iratot tárolnak online, a vállalkozásoknak továbbra is szükségük van a nyomtatott példányok tárolására. Tekintse át a különféle iratszekrény-modelleket, például a vízszintes vagy függőleges opciókat, valamint a két vagy négy fiókkal rendelkezőket.
Szerelje fel irodáját olyan szekrényekkel, amelyekben iratmappák, függő akták és iratmappacímkék találhatók. Bízza az alkalmazottakra, hogy iratszekrényeiket a számukra legésszerűbb módon rendezzék el.
Alkalmazottai számára előnyösek lehetnek az irodai kellékek, például a háromgyűrűs iratgyűjtők elválasztókkal a rövid távú tároláshoz és a projektszervezéshez. Ha úgy dönt, hogy irattartókat rendel vállalkozása számára, ügyeljen arra, hogy háromlyukú papírlyukasztót adjon az iratanyaghoz.
Naptárak és tervezési kellékek
Fontolja meg, hogy alkalmazottai milyen típusú irodai kellékeket használnak a fontos események nyomon követésére. Míg egyes alkalmazottak szívesen használnak elektronikus naptárakat és tervezőket, sokan továbbra is nagymértékben támaszkodnak a papír szervezőkre. Beszéljen alkalmazottaival, hogy megtudja, melyik stílust részesítik előnyben. Sokan szeretnek egy kis hordozható tervezőt, amelyet magukkal vihetnek az irodába és onnan, valamint egy nagy asztali naptárat.
A prezentációs táblák két legnépszerűbb típusa a szárazon törölhető táblák és a hirdetőtáblák, mindkettő nagyon sokféle méretben kapható. Fontolja meg kisebb modellek vásárlását, amelyeket az alkalmazottak használhatnak az irodáikban, illetve nagyobb modelleket konferenciatermekhez és egyéb tárgyalóterekhez.
Mindkét méret megkönnyíti az alkalmazottak számára, hogy különböző típusú információkat mutassanak be és jelenítsenek meg bármilyen méretű csoport számára.
Sok vállalkozás annyira belemerül a technológia és az elektronikai cikkek beszerzésébe, hogy nem veszi figyelembe az ezekhez a cikkekhez szükséges kellékeket. Ezek a kellékek tintapatronokat és számítógépes szoftvereket tartalmaznak. Győződjön meg arról, hogy rendelkezik az Ön iparágában alkalmazható szoftverrel, valamint általános szövegszerkesztő és víruskereső szoftverrel.
Lehet, hogy a karbantartási anyagok nem a legizgalmasabb elemek az irodaszerek listáján, de kulcsfontosságúak egy sikeres kisvállalkozás működtetéséhez. A listának tartalmaznia kell a kukákat, szemeteszsákokat, tisztítószereket, papírtörlőket.
Rendeljen irodai kiegészítőket, papír-írószer termékeket webáruházunkból kedvezményes áron és 24 órán belül házhozszállítjuk!